Riefenstahl
De onthullende, diepgravende documentaire over de beruchte nazi-propagandamaker Leni Riefenstahl maakt duidelijk dat de door Hitler geliefde regisseur van Triumph des Willens en Olympia niet los gezien kan worden van het nazisme.