Rose
Rose, 78, heeft zojuist haar geliefde echtgenoot verloren. Wanneer haar verdriet plaats maakt voor een krachtige levensimpuls die haar doet beseffen dat ze zichzelf als vrouw nog steeds opnieuw kan definiëren, wordt het hele evenwicht in het gezin verstoord.