Rosebush Pruning
Onder de Catalaanse zon leeft een welgestelde blanke Amerikaanse familie in afzondering, op zoek naar liefde en bevestiging bij elkaar, in hun merkkleding en in popmuziek. Wanneer een buitenstaander de familie binnendringt, komen verborgen spanningen aan het licht en worden familiebanden verbroken.