Ruby Kieuwmans: Tiener met Tentakels
Ruby Gillman is een lieve, onhandige meid van 16. Ze doet wanhopig haar best om erbij te horen op Oceanside High. En Ruby kan ook niet met de coole kinderen mee naar het strand, want haar overbezorgde supermoeder heeft haar verboden om het water in te gaan. Als ze toch doet wat haar moeder verboden heeft, ontdekt Ruby dat ze een afstammeling is van een lange lijn krakenkoninginnen en krijgers.