Safe Corridor
Gebaseerd op waargebeurde gebeurtenissen die plaatsvonden tijdens de Russische militaire interventie in Georgie in 2008. Shindisi is de naam van de plaats waar de Russische bezettingstroepen het Georgische leger belegerden nadat een vredescorridor was beloofd, dit is wanneer gewone dorpelingen het risico namen om gewonde Georgische soldaten te redden.