SAFE
Wanneer Anne, een schoonmaakster op kantoor, 's avonds klaar is met werken, wil ze alleen maar de bus naar huis halen om haar dochter op tijd naar bed te brengen. In plaats daarvan wordt ze lastiggevallen door een man bij de bushalte, wat haar in een dilemma brengt.