Safehouse
Carla woont en werkt in Mexicali, Mexico. Wanneer haar broer wordt vermoord, slaat ze op de vlucht. In de woestijn van Imperial Valley belandt ze in een levensgevaarlijk kat-en-muisspel tussen de CIA, overheidsinformanten en het kartel.