Samia
Tijdens de groeiende Somalische burgeroorlog sluiten de negenjarige Samia en Ali een pact: Samia gaat naar de Olympische Spelen en Ali wordt haar coach. Samia Yusuf Omar wordt de snelst lopende vrouw van Somalië, maar de aanhoudende politieke onrust maakt haar reis zo goed als onmogelijk.