Second Thoughts
Marie wordt door haar vriend op de bruiloft van zijn broer ten overstaan van de verzamelde familie overvallen met een huwelijksaanzoek. Marie heeft geen idee hoe ze hierop moet reageren. Ze stormt naar het platteland om alleen over zichzelf, haar leven en haar relatie na te denken.