Seduce Me: Salmon
Isabella Rossellini onderzoekt hoe leven en dood de voortplantingsactiviteiten van zalm bepalen. Baby’s worden geboren in het verval van de lichamen van hun dode ouders, maar ze zullen de dood van hun ouders wreken!