Send Help
Twee collega’s (Rachel McAdams en Dylan O’Brien) stranden na een vliegtuigcrash als enige overlevenden op een onbewoond eiland. Ze moeten hun oude frustraties opzijzetten om te overleven. Maar het kantoor is ver weg - en er begint een beklemmende, wrang-komische strijd van wilskracht en verstand, in deze originele psychologische thriller met zwarte humor.