Shame
Dertiger Brandon (Michael Fassbender) leidt in New York City een routinematig dubbelleven. Overdag is hij succesvol in zijn werk. Na kantoortijd gaat hij op vrouwenjacht en bevredigt zijn seksverslaving. Hij heeft zijn leven onder controle. Tot zijn eigen.