Shark Warning
Twee decennia later keert een man terug naar zijn geboortestad nadat een haai zijn broer heeft gedood. Wanneer de haai opnieuw opduikt en meer slachtoffers maakt, vormt hij bondgenootschappen om het roofdier voorgoed te achtervolgen en uit te schakelen.