Sharkers
Nadat hij door zijn vriendin is gedumpt, begint een jonge yuppie aan een wilde nacht van zelfvernietiging, waarbij hij afdaalt in een door drugs aangewakkerde, gewelddadige nachtmerrie die hem op de rand van zijn gezond verstand brengt.