Shayda
Van uitvoerend producent Cate Blanchett. Shayda, een dappere, Iraanse moeder, vindt onderdak in een Australische vrouwenopvang met haar zesjarige dochter, waar ze troost vinden in een nieuwe omgeving. Als de vervreemde man en vader weer in hun leven komt, is Shayda’s pad naar vrijheid in gevaar.