Short Sharp Shock
Gabriel, Bobby en Costa zijn oude vrienden uit Altona, een multiculturele buurt in Hamburg. Gabriel wil de misdaad de rug toekeren, maar Bobby en Costa blijven actief als kleine criminelen. De vriendschap wordt op de proef gesteld terwijl het trio door een wereld van maffiabazen en deals navigeert.