Simone Barbes or Virtue
Simone werkt in een pornobioscoop en brengt haar diensten door met kibbelen met haar collega en het observeren van de excentrieke klanten. Vanavond klokt ze uit en gaat ze naar haar vriendin, een serveerster in een lesbische club. Later komt ze een eenzame man tegen die op jacht is.