Smile
Nadat ze getuige is geweest van een bizar en traumatisch incident met een patiënt, krijgt Dr. Rose Cotter (Sosie Bacon) te maken met onheilspellende gebeurtenissen waar ze geen verklaring voor heeft. Terwijl een overweldigende angst langzamerhand haar leven overneemt, moet Rose de confrontatie aangaan met haar problematische verleden om te ontsnappen aan haar gruwelijke nieuwe realiteit.