Sniper: G.R.I.T. Global Response & Intelligence Team
Wanneer een internationale terroristische sekte de wereldwijde politieke stabiliteit bedreigt en een collega-agent ontvoert, moeten de uitmuntende sluipschutter Brandon Beckett (Chad Michael Collins) en het nieuwgevormde Global Response & Intelligence Team – of G.R.I.T. – geleid door kolonel Stone (Dennis Haysbert) de wereld over reizen naar Malta, in de sekte infiltreren en de leider...