Sniper: Special Ops
Wanneer een Amerikaanse politicus wordt ontvoerd door de Taliban, zet een Special Ops-team, geleid door expert scherpschutter Jake Chandler (Steven Seagal), alles op alles om hem levend terug te vinden. De missie is een succes, maar tijdens een hevig vuurgevecht met de vijand raken Jake en enkele soldaten afgezonderd van het team. Achtergelaten in de Afghaanse woestijn, en met de Taliban nooit ver weg, moeten zij zien te overleven. Wanneer de militaire top besluit dat een reddingsactie te risicovol is, keren Jake's teamleden zonder toestemming terug om hun gestrande strijdmakkers te redden. Daar moeten ze het opnemen tegen een immense overmacht aan zwaarbewapende talibanstrijders...