So Hard to Forget
Na de breuk met haar vriendin Antonia besluit Julia, 35 en lerares Engels, te verhuizen naar de kust. Ze trekt in bij haar beste gay vriend Hugo en zijn alleenstaande zwangere vriendin Lisa in hun idyllische strandhuisje. Julia is helemaal klaar met de liefde. Tot Lisa's prachtige nicht Helena langskomt en Julia zich meteen tot haar aangetrokken voelt.