Somebody I Used To Know
Tijdens een bezoek aan de plek waar ze is opgegroeid, haalt workaholic Ally (Alison Brie) herinneringen op met haar eerste liefde Sean (Jay Ellis) en krijgt ze twijfels over de persoon die ze is geworden. Het wordt nog verwarrender als ze Seans verloofde Cassidy (Kiersey Clemons) ontmoet. Zij doet Ally denken aan de persoon die ze vroeger was.