Sophie’s Choice
Sophie (Meryl Streep) is een overlevende van de concentratiekampen van de Nazi’s. Ze heeft haar zin in het leven terug weten te krijgen met dank aan Nathan (Kevin Kline), een sprankelende, maar labiele Amerikaanse Jood die geobsedeerd is door de Holocaust.