Sorry I Killed You
De gedetailleerde blauwdrukken van een seriemoordenaar worden gedwarsboomd wanneer zijn onderdanen zich tegen elkaar beginnen te keren. De moordenaar bevindt zich tussen ongeplande moorden door zijn jaloerse, achterbakse en grappige collega’s.