Sparkekoret
Tien jaar oud Gabriel droomt ervan lid te worden van het Kicksled Choir, een lokale caroling groep die bekend staat om het inzamelen van donaties voor de vluchtelingen. Maar hij staat voor een onverwachte hindernis nadat hij getuige is van de alarmerende agressie van zijn vader tegenover de mensen die hij wil helpen.