Spell
Terwijl hij naar de begrafenis van zijn vader op het platteland van Appalachia vliegt, zorgt een hevige storm ervoor dat Marquis (Omari Hardwick) de controle verliest over het vliegtuig waarmee hij en zijn gezin onderweg zijn. Hij wordt gewond wakker, alleen en opgesloten op de zolder van mevrouw Eloise (Loretta Devine), die beweert dat ze hem weer gezond kan maken met de Boogity, een Hoodoo-pop die ze heeft gemaakt van zijn bloed en huid. Marquis kan geen hulp inroepen en probeert wanhopig haar duistere magie te slim af te zijn en te ontsnappen om zijn familie te redden van een sinister ritueel vóórdat de bloedmaan opkomt.