Spirit Ongetemd
Spirit Ongetemd is een groots avontuur over Lucky Prescott, een eigenzinnig meisje dat op zoek is naar een plek waar ze zich thuis voelt en bevriend raakt met een wild paard genaamd Mustang. Deze nieuwe animatiefilm is het volgende hoofdstuk in het populaire verhaal van DreamWorks Animation.