Spithood
Wanneer een gevaarlijke patiënt ontsnapt uit een psychiatrische instelling en een moorddadige spree begint, wordt het nachtpersoneel geconfronteerd met hun ergste nachtmerrie terwijl ze vechten om te overleven.