Split Image
Peter Fonda, Karen Allen en James Woods schitteren in dit schokkende drama over een turner die verliefd wordt op een jonge vrouw die bij een commune hoort. Al snel raakt hij nauw verbonden met de sekte en doet hij afstand van zijn identiteit.