Spooky Buddies
Disney’s onweerstaanbare pratende puppy’s zijn weer terug in een gloednieuwe film die ze naar de andere kant van de stad brengt, waar iets spookachtigs aan de hand is in een mysterieus huis. Met de hulp van een aantal onverwachte nieuwe vriendjes, waaronder een vriendelijk spook, beleven de pups een spannend en (honds)dol avontuur. In een strijd tegen een hond met kwade bedoelingen, moeten de Buddies en hun nieuwe vriendjes Pip, Zelda, Rodney en Skip, Warwick de Warlock stoppen, en de wereld van zijn geniepige streken redden. Spooky Buddies is een spooktastisch avontuur boordevol actie, humor en bonusmateriaal, en een feest van vriendschap en samenwerking voor het hele gezin.