Stalkers
Eén telefoontje verstoort Kates nieuwe leven als voormalig pornoster Tabitha Swann. Terug in haar geboorteplaats om voor haar wees geworden dochter te zorgen, wordt ze geconfronteerd met duistere geheimen – en een dreiging die niet verdwijnt.