Step Up 4
Emily, de dochter van een rijke zakenman, verhuist naar Miami in de hoop haar droom als professioneel danseres waar te maken. Al snel wordt ze verliefd op de knappe Sean, die met zijn dance crew de meest waanzinnige flash mobs uitwerkt in de hoop een groot contract binnen te halen. Maar dan ontdekken ze dat de vader van Emily plannen heeft om hun historische wijk volledig te transformeren. De crew beslist te protesteren al dansend. Kiest Emily voor haar vader of sluit ze zich aan bij het protest?