Regisseur M. Legend Brown
Dit is een luchtige dramedy over Faith Houston, een accountant, die van God de opdracht krijgt om naar een klein stadje te verhuizen om op een Hippotherapieboerderij te gaan werken om kinderen te helpen. Faith wordt bespot door haar familie omdat ze geen band heeft met kinderen of dieren en geen vroom christen is. Faith besluit haar hart te volgen.