Stoker
Nadat India’s (Mia Wasikowska) vader is overleden, verschijnt haar oom Charlie (Matthew Goode) plotseling in het leven van India en haar instabiele moeder Evie (Nicole Kidman). Evie valt direct voor de aantrekkelijke man en hij komt bij hen in huis wonen. India vermoedt dat Charlie een donkere kant heeft die hij verborgen probeert te houden, maar ook zij kan zijn charmes moeilijk weerstaan.