Streetdance 2
In deze spectaculaire dansfilm gaan Ash (Falk Hentschel) en zijn maatje Eddie (George Sampson ) op zoek naar de beste dansers van Europa om een dance crew te vormen. Samen met hen gaat hij de strijd aan tegen zijn grote concurrenten uit Amerika. In Barcelona ontmoeten ze de, in eerste oogopslag onschuldige, straatartiest The Legend (Niek Traa). Wanneer Eddie de bloedmooie Eva (Sofia Boutella) introduceert aan Ash, valt hij gelijk voor haar. Maar weet zij met haar sensationele dans ook de rest van de crew, te overtuigen…?