Superman & Mole Men
Verslaggevers Clark Kent en Lois Lane arriveren in het stadje Silsby om het aanboren van 's werelds diepste oliebron bij te wonen. De oliebron dringt echter zo diep in de bodem door dat het letterlijk en figuurlijk de Mole Men, kleine, donzige wezens, aan het daglicht brengt. Het feit dat ze in het donker gloeien, boezemt de inwoners zo veel angst in dat ze een bende vormen onder leiding van de kwaadaardige Luke Benson. De bende heeft slechts één doel: het doden van de vreemde wezens. Alleen Superman heeft de kans om deze tragedie te voorkomen.