Synchronic
Dennis en Steve, vrienden van jongs af aan, redden dagelijks levens als twee van New Orleans’ meest bekwame paramedici. Een reeks gruwelijke sterfgevallen die verband lijken te houden met een nieuwe designerdrug met hallucinante neveneffecten, zetten de stad en hun levens op hun kop.