Tacones Lejanos
Nadat ze vijftien jaar geleden door haar beroemde moeder in de steek werd gelaten, heeft Rebeca het helemaal gemaakt in Madrid door haar huwelijk met Manuel, topman bij de televisie en ex-minnaar van haar moeder. Na de mysterieuze dood van Manuel komen moeder en dochter terecht in een complexe draaikolk en ontdekken de waarheid over zichzelf.