Take A Chance
"Take A Chance" is een aangrijpende documentaire over Gert van der Graaf, een veroordeelde stalker die geobsedeerd is door Agnetha Fältskog van ABBA. De film doet uit de doeken hoe hij als kind idolaat werd van de band en zangeres uiteindelijk in Zweden opzoekt. Gert vertelt open over zijn ontwikkeling tot de stalker wiens liefde een wapen wordt.