Talea
Het is zomervakantie en de geplande Italiaanse vakantie met Jasmin's pleeggezin staat voor de deur. Iedereen kijkt uit naar de reis - behalve Jasmin. Ze wil bij Eva zijn, haar moeder, die na een lange gevangenisstraf voor het eerst weer beschikbaar is voor Jasmin. Al weken zoekt Jasmin Eva's nabijheid, ze geeft niet op, ook al wordt ze door haar afgewezen.