Tarzan
In het hart van Afrika wordt een weesjongen geadopteerd en opgevoed door een apenfamilie. Tarzan wordt uiteindelijk de Koning van de Jungle, maar zijn wereld staat op zijn kop wanneer hij oog in oog komt te staan met zijn afkomst.