Tesla
Ethan Hawke speelt Nikola Tesla in dit biografische drama over de visionaire uitvinder die een levenslange rivaal was van Thomas Edison en die door de nieuwsgierige Anne Morgan wordt behoed voor zijn zelfvernietigende trots.