The Accountant
Christian Wolff (Ben Affleck) is een wiskundig genie met meer liefde voor cijfers dan voor mensen. Naast zijn werk bij een accountantskantoor in een klein stadje, werkt hij als freelance accountant voor enkele van de meest gevaarlijke criminele organisaties ter wereld. Wanneer de anti-misdaadbrigade van het Ministerie van Financiën, onder leiding van Ray King (J.K. Simmons), hem wat te dichtbij komt, neemt Christian een legitieme klant aan: een hypermodern robotbedrijf waar een boekhouder (Anna Kendrick) een discrepantie heeft ontdekt van miljoenen dollars. Maar wanneer Christian de boekhouding corrigeert en dichter bij de waarheid komt, neemt het aantal doden snel toe.