The Best Man
Een team meedogenloze huurlingen neemt met geweld de controle over een afgelegen hotel. Daar vindt een bruiloft plaats en de huurlingen houden de gasten vast voor losgeld. Voormalige Special Ops-soldaten, die de bruiloft van hun beste vriend bijwonen, moeten op hun verstand en training vertrouwen om de gewapende mannen te bestrijden en de gijzelaars te redden.