The Blind Side
Michael Oher (Quinton Aaron) weet niet wat familie is. En al helemaal niet wat American football is. Het enige dat de dakloze puber weet is de weg in de straten van Memphis. De welgestelde Leigh Anne Tuohy (Sandra Bullock) heeft geen idee hoe het er in zijn wereld aan toe gaat. Maar als zij en Michael elkaar ontmoeten, vindt hij een thuis. En ook de Tuohys vinden iets dat hun leven op z'n kop zet: een geliefde nieuwe zoon en broer. Door de mix van keiharde actie en hartverwarmende emotie ga je helemaal op in dit waargebeurde verhaal over familie en over hoe Michael verandert in een veelbelovende football-ster. Beleef het opmerkelijke verhaal van deze topper in het college-football en de nummer 1 in de Amerikaanse competitie, die al had gewonnen voor hij ook maar een voet op het veld had gezet.