The Bohemian Life
Drie berooide kunstenaars delen in Parijs hun ideeën, verhalen en een fles wijn. Marcel is een onsuccesvolle schrijver met een voorliefde voor grootse drama's, Rodolfo is een Albanese schilder zonder visum en Schaunard is een avant-garde componist die verschrikkelijke herrie maakt.