The Book Of Genesis
The Book of Genesis is een meeslepend verhaal over het begin van de mensheid en haar relatie met God. Luisterend naar Jochebed. de moeder van Mozes. die haar zoon moet verbergen om te voorkomen dat hij wordt vermoord. horen we de geschiedenis van haar volk.