The Collective
In deze spannende actiethriller opereert een elitegroep van geheim agenten genaamd "The Collective" in de schaduw van de internationale onderwereld. Onder leiding van Liam James starten ze de missie om een ​​bende mensenhandel neer te halen - geleid door de wrede Daisy..