The Contractor
Een groep jonge, internationale militaire strijders sluit zich aan bij hun stoere veteraanleider. Dit alles om een jonge jongen te beschermen wiens familie is vermoord. Nu moeten ze erachter zien te komen wie de good guys en bad guys zijn, voordat ze er allemaal aan gaan.