The Craft
De onlangs naar Los Angeles verhuisde Sarah (Robin Tunney) is een outsider op de St. Benedict's Academy. Dan ontmoet ze drie andere sociale outcasts. Nancy (Fairuza Balk), Bonnie (Neve Campbell) en Rochelle (Rachel True) zijn allemaal buitenbeentjes, maar samen met Sarah komen ze erachter dat outsider zijn een eigen soort kracht heeft. Nancy, Bonnie en Rochelle houden zich bezig met het occulte en als ze erachter komen dat Sarah de krachten van een natuurlijke heks bezit, halen ze haar over om zich bij hen te voegen. Nu de heksen met zijn vieren zijn, kunnen ze toveren als nooit tevoren, waardoor ze eindelijk de aandacht, lof en liefde krijgen die ze nooit hebben gehad en ze in staat zijn wraak te nemen op klasgenoten, ouders en vriendjes. Ze komen er echter achter dat alles een prijs heeft.